Min dag i bilder


På flygplatsen i Kristiansand i väntan på flyget till Oslo, roade jag mig med att läsa Costume och dricka Voss.


Piffar till mig efter flygresan. Nu är jag redo för en shoppingrunda!


En snabbisrunda på dryga timmen innan det är dags för vaxning och AHA-syre behandling.


Första stoppet blev Louis Vuitton. En väska till svärmor står på listan.


Inne på H&M provar jag två säkra kort. Keepers! Hittade massor av saker på både H&M och Zara idag, billigt och riktiga trendkap inför våren!


Dagens skörd! Väntar på T-banan med ett rödmosigt ansikte efter behandlingen med AHA-syra. Dunderslät hy är resultatet.


Efter en lång dag har jag nu checkat in på hotellet på Gardermoen. Oftast bor jag på det HÄR hotellet. Snygga rum, fräscht badrum och dessutom grymt sköna sängar! Efter en natts skönhetssömn ringer klockan vid sju och då bär det av mot flygplatsen igen - Frankfurt och mässa!

Kommentera inlägget här :