Shoppingspree

Både H&M och Zara hade fått in massor av vårnytt (så hima trött på rean som bara hänger...), verkligen massor! Oftast brukar jag inte hitta så mycket på en och samma gång på H&M som jag gjorde idag! Jag är supernöjd med mina köp och de är dessutom fem av vårens hetaste trender! Till budgetpris - det ni! ;)


Den hypade randiga, stickade tröjklänningen - älskar redan! Från H&M.


Grå stickad tröjklänning à la Stella McCartney. Från H&M.



Köpte en i svart också. Perfekta vardagströjorna. Kommer matcha med skinnbrallor, pumps eller stövlar och kavajen över. Enkelt och förbaskat snyggt!

Ingen acryl så långt ögat kan nå!


Leopardmönstrat - trenden som hänger kvar och blir hetare än någonsin! Här på ett par leggings med svarta blockdetaljer. H&M.


Enkla svarta leggings och knytskärp i nude läder. Skärpet kommet bli välanvänt till tröjor, blusar och klänningar!


Så slutligen morotstrenden, vidare upptill, hög midja, uppvikta byxor och avsmalnande under knät. Dessa satt superfint på utan att jag ser ut som en liten köttbulle med tandpetarben (vilket är väldigt lätt att man gör i den här typen av brallor!). Till pumps eller ankelboots blir dessa lika coola till vardags som till fest! Dessutom i vårens färg nummer ett: kamel! Från Zara.

Kommentera inlägget här :