Tulpanvas

I morse mumlade jag att en Ittala-vas till tulpanerna är så himla snyggt efter att det stått en på nyhetsmorgons bord, och att jag övervägde att gå och köpa en under dagen.


När jag är på väg ner till stan ringer pojkvännen och säger att han redan köpt både tulpaner och en vas!


Jag är sååå nöjd!

Har dessutom helt tröttnat på julen också, nu vill jag ha vår! (därav tulpanerna) Vill ha ljust, ljust ljust! Funderar på att köpa vita linnegardiner tillsammans med en ljus vår/sommarfärg - kanske limegrönt. What do ya think?

Ikväll blir det mys med bästa babyn, vi ska laga en supergod 3-rätters hemma och bara njuta! :) Brookeback Mountain kl 20:00 på tv4+ ska jag inte missa heller, en sådan där film alla säger "Va?! Har du inte sett den??" så nu tänkte jag se den. Punkt. ;)
 

Kommentera inlägget här :