Sommarstugeidyll

Hemma från en supermysig kväll/natt/morgon i stugan!







Idylliskt!!
Barfotafötter, nyklippt gräsmatta, rök från grillen och inte ett ljud så långt örat kan nå, förutom fågelkvitter och gräshoppor.




Grabben överraskade med utmärkt grillmat; Oxfilé och fräscha spett!
Till förrätt snodde han ihop en skagentoast - sicken pärla ;)



Sommar som den ska vara; vin på en blommig plastduk på verandan.


Nej, nu måste jag kasta mig i duschen, snart ska vi vara hos vänner och sippa rosé på deras balkong innan vi ska på räkfrossa (läs; matkoma) på bryggan.
Bästa vädret verkar vi få också!

Kommentarer :

#1: Sofia

Ser fantastiskt härligt ut! Får mig att längta lite till vår nästa Sverigeresa i mitten av augusti =)

skriven
#2: Natalie.

Tack :)) Pumpsen är köpta i Italien :S

skriven
#3: Anonym

Hej V!



Vilka fina bilder :) du, skulle du kunna förklara för mig hur man skickar tillbaka något från net a porter? För jag tror att du handlar där :)

Please... jag behöver verkligen hjälp...

Dem fraktades med dhl och skall antagligen tillbaka samma väg... men hur?



Tack på förhand



skriven
#4: Veronica

Absolut, jag har aldrig skickat tillbaka från NAP men å andra sidan till Mytheresa som också använder sig av DHL. Man ringer helt enkelt DHL om en hämtning, så kommer budet och hämtar precis som man fick det. Läs mer på NAP's hemsida; http://www.net-a-porter.com/Help/ReturnsAndExchanges om hur du mailar dem om retur och hur du gör med returpapper, fraktlappar osv.



Hoppas det hjälpte, har du fler frågor, hör av dig igen!

skriven
#5: Anonym

TACK VERONICA!



Jag skall försöka skicka tillbaka skorna på måndag.

Hoppas dem kommer fort... ska utomlands på onsdag :)



tusen tack för hjälpen.



Trevlig sommar :)

skriven

Kommentera inlägget här :