Another day at office




Flats Lanvin, jeansleggings H&M, tank Lindex, leatherjacket C-Girl, necklace KJL, bag Louis Vuitton, bracelet new in from Humanity.

Idag har jag roat mig med att klicka hem en årsförbrukning av Exuvianceprodukter (i tillägg till de jag fick i present), kollat på alla reor på nätet och är i valet och kvalet om jag ska klicka hem Chloésandalerna jag ville ha från början, eller kanske ett par Gucciklackar samtidigt som en jobbig röst i hjärnan (läs: pojkvännens) säger att jag absolut inte behöver fler skor för då måste vi bygga ut lägenheten, provat min gula bikini på takterassen innan jag blev blåknottrig av kyla och fick ge upp, ätit rester från gårdagens middag och funderat, funderat & funderat över midsommarklädsel - hur kul känns tights - for real? Svensk sommar när den är som bäst.

Anyways, nu ska jag rensa förrådet (så att jag kanske kan smyga undan några skor), våldgästa mamma & pappa för att snika en kaffe och ta en vända på stan.

Later sweeties!

Kommentera inlägget här :