Härliga sommar!



Så här gör jag för att undvika solfinnarna (eller Mallorca-acnen som det så fint påhittat numera heter).
Oljefria produkter rakt igenom!
Helst Parabenfria om det är möjligt också.

Hur gör ni? Har ni några bra tips? Eller kanske bra solprodukter som ni använder? Hit me!
Är lite trött på min solspray från Clarins som luktar väldigt manligt...hmmm....även om den dock fungerar ypperligt.

Nu blir det solsängen igen med Ramlösa, vindruvor och korsord för att fördriva tiden!


(I bakgrunden ser ni mina cerise träningsshorts från H&M - himla fina och billiga!)

Kommentarer :

#1: Rövarmamman

Shortsen är jag ute efter eller ett par liknade:) vilken avd fann du dessa på?:) fina!! Kramar

skriven
#2: Veronica

Rövarmamman: De finns under kategorin sport & badkläder. De verkar bara finnas kvar i turkos/grönt på hemsidan, men kanske i butik?

http://shop.hm.com/se/shoppingwindow?dept=DAM_BEACH_NED&shoptype=S



Lycka till! :)

skriven
#3: Rövarmamman

Tack snälla för svar:) ska ta mig en titt i butik! Kramar och tack för svar:)

skriven
#4: My Arnehed

Goddag! vad intressant din blogg verkar vara. kommer verkligen att läsa på din blogg lite mer! :p Ha en trevlig helg :p

skriven

Kommentera inlägget här :