Kostymbyxor + skinnjacka = hett



Inte så ofta jag visar inspiration för killar, men den här outfiten från Burberry Prorsum's visning tycker jag är grymt snygg! Kostymbyxor, en enkel vit T-shirt, kavaj och på toppen av det, lite oväntat, en cool skinnjacka. Man behöver ju inte gå hela vägen med en kavaj under (även om jag tycker att det är snyggt) men kombinationen kostymbyxor och en skinnjacka kommer vi få se mycket mer av framöver. Svärmorsdröm with an edge. Hot hot!

Sitter just nu på Gardermoen och väntar på boarding, bläddrar i söndagsbilagan, bokar hotellrum och går igenom den kommande veckans jobb. 

Kommentarer :

#1: Annelie

Tjenare gumman håller med om att det var riktigt grymt snyggt asså! Jag har ju noll koll på mode men gillade verkligen att killar ska ha kostymbyxor. Kænns lite mer gentelmana aktigt på något vis och man kan ju alltid hoppas dom ær det på riktigt med :)

Du borde visa øgonen mer på dina bilder! inte bara titta ner ;) Du har fina øgon så varfør inte visa dom!



Længtar te middan på fredag! bara smsa om du får tråkigt Kram på dig och jobba inte ihjæl dig :)

skriven
#2: RandoM

Googlade fram kostymbyxor å skinnjacka. Hamnade oväntat här. Precis en sådan bild jag letade efter. Tack!

skriven

Kommentera inlägget här :