Revival



Efter att ha utsatt min hy för både mycket sol och uttorkande klor under veckan som gått, var det dags att boosta hyn med en riktig askungekräm, närmare bestämt Beauty Flash Balm från Clarins.

Använder den som en reparerande och uppstramande mask när hyn känns trött, men även som en quick-fix innan partykvällen då den suddar ut alla trötthetslinjer och skapar en bra grund för foundationen.

Idag använde jag den som en mask i 15 minuter, lägg ett tjockt lager i hela ansiktet och torka av överflödet med en ansiktsserviett. Inget överflöd efter en kvart? Eller dricker krämen in snabbare än så? Ta på mer tills huden känns "mätt"!



Även om det tar några dagar för hyn att återhämta sig ordentligt känns det åtminstone som om lystern återvänt till ansiktet. Skönt!

Kommentarer :

#1: Sofia

Den är verkligen fantastisk! Brukar använda den som dagkräm dagen efter utgång. Det brukar verkligen göra susen för tat se piggare ut!

skriven
#2: Åsa

hej Veronica! har du testat produkterna från Mene o Moy. Helt fantastiska!!! Jag kör hela setet med rengöring, dag o natt kräm, peel off mask och Microdermabrasion för hemmabruk. Verkligen värt o prova, min hy har blivit heeeelt som ny efter o använt dem. Sen gjorde jag en IPL i hela ansiktet, kan jag också rekommendera för man blir väldigt jämn och fin. Ska göra en till på fredag!! Hoppas allt är bra med dej annars :) Kram från Åsa S

skriven
#3: Veronica

Sofia: Tack för tipset! :) Det ska jag prova!



Åsa: Hej! :) Allt bara bra, hoppas det är det med dig också! :) Jag har inte testat produkterna från Mene & Moy, men ska spana in dem! Kul att höra att de fungerar bra för dig! IPL är riktigt bra, känns som man får en ny hud! :) Kram på dig!

skriven
#4: HANNA

Hej,

vad heter det där OPI-lacket? Ser så himla fint ut, är på jakt efter ett liknande!

Tack för en bra blogg :)

skriven
#5: Veronica

Hanna: Det ska jag kolla upp imorgon kväll, kommer inteihåg i huvudet. Återkommer med svar då! :)

skriven

Kommentera inlägget här :