A gift

Godmorgon på er!

Kom hem sent igår kväll, efter en superlång (känns det som i alla fall) vecka, med ca 400 mil i kroppen (helt sjukt!!).
Väl hemma väntade darlingen med hemmagjorda burgare (mums!) och tvmys!
Så himla skönt att få komma hem!

Han överraskade mig även med det här:



En superfin present, tack min älskling!

Vad paketet innehåller får ni se lite senare, nu ska jag ta en dusch, tvätta håret, göra hårinpackning, försöka bli bättre på att föna med rundborste, ta en runda på stan och handla lite nödvändigheter, hämta min bil hemma hos mamma & pappa och leta upp mitt stela silverhalsband (det som blivit så himla trendigt igen!) som jag fått ärva av mamma.

Trevlig lördag finisar!

Kommentarer :

#1: EMMA

Min karl hade en orange box till mig igår när han mötte mig på stan (Oslo) :)

skriven

Kommentera inlägget här :