Dagen i korthet

Har: Jobbat.
Just nu: Väntar på min roomservice.
Ska: Äta, deklarera, titta på tv och klicka på datorn. :)
Humör: Bra.
Äter: Inget just nu, men väntar på en hemlagad burgare. Längesen jag åt det! :)
Dricker: Vatten.
Bästa: Att jag tog en löprunda både i lördags och söndags. *Klapp på axeln*
Sämsta: Att hela Stavanger är fullbokat vad gäller hotell och jag hade tur som på typ 10:e försöket fick rumsgaranti eftersom jag är Platinum-medlem på Choice. Skönt.
Väder: Sol, men lite kyligare, 12 grader.

Kommentarer :

#1: Sofia

Om du tröttnar på att deklarera så kan du passa på att tipsa mig om var jag kan hitta din ursnygga klänning nedan innan jag blir galen ;-)

skriven
#2: Veronica

Hihi, Accessorize kommer den ifrån! :)

skriven
#3: Sofia

Tack söta! Nu får du återgå =)

skriven

Kommentera inlägget här :