Summer Wishes/favourites



- Min fina maxiklänning kommer från Accessorize.
- Mitt favoritlack på sommaren kommer från OPI i färgen Strawberry Margerita.
- En slokhatt ligger på min "att köpa-lista". Denna från H&M Trend ser snygg ut.
- De fina YSL-ringarna har uppdaterats och kommer i nya fräscha sommarfärger, den turkosa är min favorit.
- En cremefärgad plastklocka med guldig urtavla passar bra på stranden och klarar bad. Från Triwa.
- En beige/nude handväska med hardware i roséguld står på min önskelista, denna från Balenciaga är jäkligt snygg.
- Min orange clutch kommer bli en given favorit i sommar. Hade jag inte redan en skulle jag slagit till på denna från Marc by Marc Jacobs.
- Nya gladiatorsandaler letar jag fortfarande efter och dessa från Chloé tror jag skulle sitta fint på foten.

Kommentarer :

#1: Sofia

Clutchen var riktigt fin! Hade faktiskt tänkt önska mig den klockan i födelsedagspresent, tyckte det var en bra sak för det =)

skriven
#2: Anna

En orange clutch är så fint! Härlig färgklick till vilken outfit som helst.

skriven

Kommentera inlägget här :