Do you envy me?

Har precis klickat hem OPI's nagelstärkare Nail Envy i Original (glansig finish) och Matte (matt finish, perfekt som bas under nagellack). Beställde dem på Amazon.co.uk och fick, med frakt inkluderat, 2 till priset av 1 här hemma. Enda negativa är leveranstiden som är beräknad mellan 1-2 veckor, men förhoppningsvis kommer de snabbare! 


Nu hoppas jag bara att de är lika bra som OPI lacken, för då är jag säker på att jag inte blir besviken!

//I just placed an order for OPI's nail strengthener Nail Envy in Original (glossy finish) and in Matte (perfect as a base coat). I ordered them from Amazon.co.uk and with shipment and everything included I got 2 for the price of 1 compared to Swedish stores. The only minus is the expected delivery time which is set to 1-2 weeks, but hopefully they arrive earlier! 
I just hope that they are as good as the OPI polish, cause then I'm sure I won't be dissapointed!//

Kommentarer :

#1: Maja

Hur mycket fick du betala i porto? Var inne nu och tänkte beställa men portot blev på 10 pund vilket jag tyckte var lite dyrt..

Toppenbra blogg förresten! :-)

skriven
#2: Veronica

Maja: Tack snälla! :) Jag betalade 77 svenska kronor i frakt...men mitt blev ändå hälften så billigt trots frakten, kanske beror på vilket lack man köper! :) Trevlig fredag kväll! :)

skriven

Kommentera inlägget här :