Varför engelska?

Hej! Varför har du börjat skriva på engelska?

/Mari


Bra fråga! :)
Dels för att efterfrågan finns (har fått mail från utländska läsare) och att det når en bredare grupp läsare, men däremot var min tanke att både skriva på engelska och svenska, så att de som kanske inte känner sig bekväma med engelskan ändå vill stanna kvar och läsa! :)  MEN jag har varit LAT och inte översatt allt! Skärpning! ;)

Men så en fråga tillbaka till ER:
Vill ni ha svenska? Eller spelar det ingen roll? Känner ni att engelska funkar lika bra?
Nu har ni chansen att tycka till!


You lead, I follow!



________________________________________________________________________________________________

Idag går mina första traderaauktioner ut, resten går ut imorgon, på lördag och på söndag, så passa på att fynda
HÄR! Massor av fina saker kvar som letar efter en ny ägare! Känns så synd att behöva kasta eller lämna till myrorna!


________________________________________________________________________________________________

Sitter just nu på flygplatsen och väntar på min flight till Oslo, väl där blir det en shoppingrunda innan det är dags för AHA-syrebehandling och vaxning, ska bli så skönt att få bli ompysslad igen! Var hela 8 veckor sen, eftersom jag varit tvungen att avboka pga oförutsedda jobbhändelser. Men nu ser jag fram emot mjuka lena ben och en glödande vacker hy! :)

Kommentarer :

#1: emma

gärna svenska :)

skriven
#2: kat

Svenska ;)

skriven
#3: Julia

Svenska please

skriven
#4: Laila

Helst svenska, men förstår om du vill nå en bredare läsekrets med engelska.

skriven
#5: Isabella

Kör på engelska, svenskar är ju överlag så bra på engelska!

skriven

Kommentera inlägget här :