Läsarfråga!

Hej!

Jag tänkte höra med dig om du vet vart man kan hitta Louboutin online? Har letat men hittar mest kopior..
Tack på förhand!
/Nancy Melina


Hej! :)

Äkta Louboutin hittar du hos Net-a-Porter, Mytheresa, Matches Fashion, Luisaviaroma, shopsavannahsNathalie Schuterman (i Europa) och Saks skickar numera till Sverige från USA.

Annars tror jag kanske man kan kontakta Louboutin-butiken i Köpenhamn och få ett par skickade direkt därifrån, men det får man ringa och kolla, ibland är de snälla! :)

Hoppas du blir nöjd med dina kommande Louboutin! :)



Kommentarer :

#1: Melina

Hej!



Och ett stort tack för din snabba inlägg! Hittade din blogg häromdagen och ände mig genast inspirerad! Har kikat på dessa sidor och hittar äntligen äkta Louboutins! Sist köpte jag mina Loub via en vän som åkt t USA och handlat direkt i deras butik.

Än en gång, tack!

Mvh/ Nancy Melina

skriven

Kommentera inlägget här :