November wishes



På önskelistan, med betoning på önske ;) står:

- En ny kappa/jacka. Denna från Burberry Prorsum såg jag i skyltfönstret på Burberry i Köpenhamn och föll pladask för färgen och de coola detaljerna, dock inte lika mycket för prislappen som landar på över 2000 Euro. Ett budgetalternativ måste hittas, annars måste tomten vara extremt snäll i år ;)

- Broque boots från Tommy Hilfiger - perfekta till vardags och garderoben behöver kompletteras med ett par platta boots, då alla i dagsläget (tror jag...) har klack. Att de är herrinspirerade är en avgörande faktor.

- Klämde på Proenza Schouler's väska PS1 medium i svart inne på Holly Golightly Accessories, återigen i Köpenhamn, och ååååh vad mycket finare den är i verkligheten! Black hardware känns fräscht.

- En Balenciaga Giant Rose Gold Envelope Clutch i Blue Lavande. Denna väska är på väg hem till mig as we speak och jag är säker på att jag kommer att ÄLSKA den! Färgen är fantastisk!

- En svart spetsklänning från Nelly, med open back och see-through lace. Denna landade i postlådan för några dagar sedan och jag vill inviga den NU!

Kommentarer :

#1: Sofia

Provade skorna från TH för ett tag sen och de är riktigt snygga! Tyvärr bvar minsta storleken för stor för mig så det blev inget köp...

skriven

Kommentera inlägget här :