Supertips till alla er som använder makeup från i.d Bare Minerals



Jag vet att många av er läsare använder mineralmakeupen från I.d, och då vore det skamligt av mig om jag inte tipsade er om den HÄR sidan!

Vad sägs om dubbelpack av 8 grams  foundation för bara 374,50:-? Eller enkla för 197:-? Ordinarie pris för en enkel är 450:- på Kicks. Not bad huh?

Jag är sugen på att testa den nya varianten som man ska pudra in sig med till natten för att minska porer och öka cellförnyelsen. Det kan det vara värt att prova när den bara kostar 385:- jämfört med 799:- hos Kicks.

Frakten då, tänker ni nu. Jo inte illa den heller, varorna skickas från England och kostar £3.50 för första produkten och sen £0.50 för varje extra produkt.

Exempel: 2 dubbelpack foundation x 374,50:- =749:-
+ frakt = ca 39:- för första produkten och 5,50:- för andra = 44,50:-
Totalt: 793, 50:-, vilket betyder ett styckpris på 198:-


Älskar när man kan spara på basprodukter, gör inte ni det?

Kommentarer :

#1: Kristin

UNDERBART tips!!! Använder själv id smink! Tack för åsikterna om väskorna häromdagen!



// Kristin

skriven
#2: Kristin

ÄLSKAR sånna här tips! :)



Jag blev så glad när jag hittade http://www.feelunique.com/ och insåg att jag kunde beställa hem mina älskade TIGI-schampon i 750 ml duopack för knappt 240 kr. Och ingen frakt. Som hittat!! :)

skriven
#3: Veronica

Kristin: tack för tipset!! Den sidan ska jag spana in! :)

skriven
#4: Kristin

Jag googlade runt lite på feelunique.com innan jag beställde och fick läste att det ibland kunde bli så att man måste betala tull eftersom de skickar paketen från Jersey. Så vill man beställa för en större summa kan det vara ett tips att beställa flera ggr istället (är ju ändå ingen frakt). Mitt paket med ordervärde på knappr £20 klarade sig dock helt ok så jag kommer absolut prova igen :)

skriven

Kommentera inlägget här :