At Trondheim Airport




Från höga fjäll och djupa fjordar, till Gardermoen's start och landningsbana med panoramafönster från mitt hotellrum. Kontraster. Den här synen mötte mig alltså i morse när jag drog isär gardinerna.

Från Gardermoen körde jag firmabilen till Trondheim, parkerade den på flygplatsen och nu sitter jag på Trondheims flygplats och ska ta flyget tillbaka till Oslo, allt för att vara startklar på måndag morgon.
Så kan alltså en dag se ut i mitt jobb! Jag vet att många av er är nyfikna, och jag ska bjuda er på lite glimtar här och var.

Nu tar jag alltså helg, och helgen betyder finbesök från min fina Hanne och hennes man! Jag ser fram emot middagar, goda viner, bubbel, party, skvaller och shopping! :)
Ni är så välkomna!

Kommentarer :

#1: Hanne

Høres perfekt ut, gleder oss masse :) Stor klem!

skriven

Kommentera inlägget här :