7 pics - 7 trends



- En shopper, enkelt, snyggt och praktiskt. Marint är dessutom supersnyggt - även i sommar!
- Virkade shorts. Jag plockar fram mina från H&M sedan förra sommaren, men har du inte haffat några än - gör det nu!
- Plisserat och långkjol - kan knappast bli mer rätt. Matcha med en enkel basT-shirt.
- Nitar på sandaler. Ränderna går aldrig ur, kan bytas ut mot just nitar - nita på!
- Scarf-mönstret fick ett namn efter D&G's visning och jag älskar det! Varför inte på en skjorta, kjol, shorts eller byxor?
- Aquatoner - kobolt, turkos, mint & jadé i en härlig mix. Jag skulle gärna axla trenden i dessa klackar med Mary Jane-strap i ny tappning.
- Show your back - not your boobs. Urringade ryggar är så läckert! Varför inte vända halsbandet bak och fram också? Eller göra som Chanel - klistra fast pärlor längs med ryggraden? Jag säger: Ja tack!


Ni finner plaggen på ZARA.

Kommentera inlägget här :