Beauty tip



Måste tipsa er om en superhärlig scrub som blev en favorit efter att jag fick den i present förra sommaren (tack!)- Biotherm's Huile de Gommage. Doftar fräscht av citrus och har pyttesmå korn i mängder som passar även oss med torr hy. Passa på att kika in på Kicks som just nu kör ett erbjudande med 30% rabatt på utvalda kroppsprodukter från Biotherm. Jag gillar Lait Corporel också som är en härlig every-day lotion med pump.

De har även 25% rabatt på Essies lack! Läge att fylla på med sommarlack till både tår och fingrar! Hur snygga är inte dessa från Spring Collection 2012?

Kommentarer :

#1: karin

Himla bra tips, jag har redan utnyttjat rabatten på clinique-grejer :)

skriven
#2: Sandra Åhfelt - TÄÄÄVLINGAR !!

Vill du göra en URGULLIG sak åt mig, hade vart AS Schysst !

Gå in här och gilla http://www.missworldsweden.se/kval2012/sandta_hfelt

Som tack får du gärna en länk på min blogg. KRAM

skriven
#3: Annika Soulcityguide

Oljeskrubben känns som den skulle passa mig alldeles utmärkt! Tack för tipset:)

skriven
#4: Emma

Åh, du har alltid så bra tips! :-)

skriven

Kommentera inlägget här :