Bikini season

Bikinisäsongen närmar sig med stormsteg!! Yeey! :)
Can't wait to lay on the beach, listening to party music, drinking champagne/rose wine/drinks and just have fun in som exotic place!

But, what to wear??

Jag har listat mina bikinifavoriter, allt från riktigt plånboksvänligt, i runda slängar en lunchpeng, upp till lyxvarianter som man knappt vågar bada i ;) 
I sommar tycker jag du ska satsa på färg, metallic, frills, djurmönstrat, fransar, scarfprints, grafiska mönster och gult!

Enjoy!



Inköpsställen:

Wonderland, Vero Moda, Sunseeker - 
HÄR
Topshop - HÄR
H&M - HÄR
Michael Kors, Hervé Léger, Gucci, Melissa Odabash, VIX, Missoni, Chloé, Lanvin - HÄR

Kommentarer :

#1: Lisa

så mycket snyggt! Men får bli till nästa sommar för min del ;)

skriven
#2: Annika Soulcityguide

Missoni har alltid varit min favorit men jag är för platt för att ha deras tunna överdelar... Tur att det finns andra märken som är vadderade ;)

skriven

Kommentera inlägget här :