Case

Är himla sugen på ett snyggt fodral till min IPad - såklart. ;) Och Mulberry gör grymt fina! Jag har siktet inställt på den gröna, enkla varianten. Ska spana in på fredag när jag ändå ska till Hermès och YSL.

Håller på och trilskas med vissa funktioner som jag redan saknar på iPaden, som flash ( man kan inte se på en enda play-kanal), ladda upp bilder på blogg.se (webversionen) och i blogg.se appen kan man inte välja var texten ska hamna, före, efter eller emellan två bilder osv. Någon som är van brukare som kan tipsa mig om lösningar? :)

Kommentarer :

#1: Anonym

Åh så snyggt det gröna var :)

skriven
#2: EMMA

Jag använder min iPad jätte mycket och har lärt mig leva utan flash. Tv4play har en app som fungerar super men ingen av de andra kanalerna har det, än. Surfa, läsa böcker och tidningar samt se på film är det jag använder min iPad till.

skriven
#3: Annika Soulcityguide

Jag köpte en iPad förra året bara för att ha och blogga från Spanien. Men som sagt, funkar inte att ladda upp bilder. Så jag får ha min stora MacBook Pro med när jag är på resande fot.

Har blogg.se en app för läsplattor nu? Det vore grymt.

skriven
#4: Annika Soulcityguide

Förresten, här är min favorit när det gäller iPadfordral:

http://www.net-a-porter.com/product/177341

skriven
#5: EMMA

Annika: Jag bloggar ofta från min iPad och använder samma app som till iPhonen.

skriven

Kommentera inlägget här :