Clic H



Började en härligt solig lördag ute i löpspåret - brukar nästan aldrig vara ute på morgonen och springa, men vad rofyllt det är när halva Sverige fortfarande ligger i sängen och tittar på nyhetsmorgon ;) Har även hunnit byta däck på bilen (läs: brollan fixade och jag tittade på) och nu vankas det fika med La Familia :)

Och äntligen är ordningen återställd som ni kan se - mitt nya Hermèsarmband hämtade jag ut igår, svart och silver, men jag klämde även på en äppelgrön sommarfärg som var såå grym - tror det får bli ett till armband inom kort ;) Vill ju även ha collier de chien armbandet!
 

Kommentarer :

#1: Milochka

Tillykke med det fine armbånd!

skriven
#2: Sami

Snygg!

skriven
#3: karin

Superduperfint. Jag längtar efter ett i guld/svart :) Har du det smala eller det breda?

skriven
#4: Veronica

Karin: Jag har det smala! :)

skriven

Kommentera inlägget här :