Easter pic(k)'s - Part One




Eftersom kylan kommit tillbaka - och jag vägrar ta på mig vinterjackan igen - så blir det mycket stickade tröjor under skinnjackan istället - men vad gör det när man ändå kan vara stylish i kabelstickat - det tackar vi för! ;)
Så här såg jag ut på förmiddagen när jag tog en runda på stan och letade födelsedagspresenter till mamma! :) På eftermiddagen svidade jag om för påsklunch hemma hos födelsedagsbarnet :)

// Boots Scorett // Jeans MQ // Cable knitted sweater Lindex // Leather jacket C-Girl // Shawl BeckSöndergaard // Bag Céline Mini Luggage // Shades Gucci //



GLAD PÅSK på er!! :D

Kommentarer :

#1: karin

Det är dina färger, helt klart :)

skriven
#2: Annika Soulcityguide

Snacka om att väskan klär dig, supersnyggt!!!

Kram

skriven

Kommentera inlägget här :