On air

På planet till Oslo! Typiskt nog hann jag inte med någon tax free eftersom jag titt som tätt råkar vara den som springer in till gaten när den precis ska stänga och att mitt namn hörs i högtalarna är inte heller ovanligt... Bad habit. Och tidsoptimist. Hursom så får jag fylla på med det jag behöver på söndag istället :) Vad jag däremot hann med var att baxa med ett babygym på planet till lille W, superstort och det slutade med att jag fick checka in det som specialbaggage, oh well, ska det så ska det! ;)

Hoppas ni har en finfin torsdag! :)

Kommentarer :

#1: karin

Åh tax-free.. Guds gåva till den inte så stenrika kvinnan :D

skriven
#2: Linn

Hoppas att resan fick bra!! :-)

Vill tacka dig för tipset om den biega kavajen! Nu är den hos mig & i am så HAPPY!

Roligt att jag fann din blogg!

Kram Linn

skriven

Kommentera inlägget här :