Preppy & Unpreppy

Startade min lediga påskvecka med en 1,5 timmes ansiktsbehandling (även om det var på håret att jag glömde bort den (??) skyller på semestersnurrighet). Efter det träning och nu ska jag alldeles strax hoppa i bilen och hälsa på min barndomskompis som faktiskt hade sin D-day för preliminär förlossning i torsdags, men som fortfarande väntar ;)



Today I'm doing preppy with unpreppy nails! ;)
Ser ut som jag jobbat extra på dagis, men jag gillar det faktiskt!

Better pic's later! Gotta go!

Ha en riktigt bra start på veckan!

Kommentarer :

#1: Jesss

Hej! Måste bara fråga dig en sak. Jag har för 2 veckor sen gjort en ansiktsbehandling med exuviance. Jag har fått total breakout i min hy, spec med pormaskar. Försvann det på dig sen? Är lite orolig, ska göra en till behnadling imorgon. Skulle verkligen vilja få svar på de!

skriven
#2: Veronica

Jess: Absolut! Det är ganska normalt eftersom Exuviance innehåller syror som exfolierar och tränger djupare in i huden vilket gör att orenheterna som ligger på djupet ploppar upp, därav dina breakouts. Det kommer såklart att försvinna! :) är säker på att din hudterapeut kommer säga samma sak! :)

Kram!

skriven
#3: Annika Soulcityguide

Superfina naglar!

skriven

Kommentera inlägget här :