In the w(h)oods



Mamma och pappa bor granne med en härlig skogsdunge i stan som jag har sprungit i 2 mornar på rad nu, (istället för löpbandet). Med frisk morgonluft i lungorna, vårsolen som skiner mig i ansiktet och ett vykort som heter duga trotsar jag mina mjölksyrevader av terrängen med hjälp av NRK mP3 i lurarna. GRYM app by the way, spelar bara upptempo-låtar utan reklam - passar lika bra i spåret som på förfesten!


image description

Min armhållare till iPhone köpte jag på Teknikmagasinet och passar tjejarmar bra! :)

image description

Och till min favvoträningsapp!



Mer info hittar ni om den HÄR
Den är gratis och är helt suverän om ni frågar mig - inget krångel (läs:extra arbete) med egna spellistor osv. i telefonen, såvida man gillar Sean Paul, David Guetta, Taio Cruz, Avicii, Flo Rida, Skrillex +Sirah, R.i.o + U-jean, Swedish House Maffia etc.

Kommentarer :

#1: Anna

Hej!

Jag hittade till din blogg för några veckor sen och jag är FAST. Älskar din stil! O framförallt alla dina uunderbara skor och väskor. Jag ska inom en mycket snar framtid investera i en ny väska. Har sedan tidigare bara en designväska (som jag iofs är superglad för) men det ger ju mersmak. Jag tar gärna råd från dig. Jag har för närvarande en louis vuitton speedy 35 bandouliere. Vad hade du valt som nytt köp?



Personligen så gillar jag balenciagas giant work.

Svart eller beige/grå.



Chanel classic flap bag i Large. Är himla osäker på den. Känns som en klassiker men är det verkligen jag? Känns så himla uppklädd o "lady-like". Älskar den på andra dock, därav min splittrade syn, haha.



Mulberry alexa i svart eller oak eller modellen som heter "Travel". Typ lite mer hardware.



Celine. Åh I love den du har. Men jag vet inte. Känns kanske som jag borde satsa på säkra kort som jag kan matcha till allt och ha i flera år.



Egentligen känns balenciagan mest JAG. Men samtidigt oroar jag mig för att den kanske är FÖR stor. Men vill inte ha city-modellen.

Förlåt att jag skrev en hel roman till dej och har du inte tid och lust kan du bara ignorera detta. :)



Kommer dock fortsätta följa din blogg! Love it!!!



Kram till dej från Anna

skriven
#2: Emma

Hej Veronica

Skickade en fråga till dig beträffande datorväskor till killar. Tänkte nämligen inhandla en till min guldklimp som en liten uppmuntran då han snart klarat av ett år (av fem!) på sin utbildning. Han, liksom jag, tycker att Tiger gör rätt så snygga och prisvärda väskor men han tycker att de är allt för vanliga. Var och varannan kille går runt med dem i skolan. Vet därför ingen bättre än dig att rådfråga på denna punkt. Har du några tips på grymma datorväskor för killar? Killen i fråga är otroligt medveten (mycket mer "piffig" och mode- och märkesintresserad än vad jag är) Kriterierna är en skinnväska och i prisklass runt 2000-3000kr. Tusen tack för hjälpen!



Kram

skriven
#3: Veronica

Anna: Tack snälla söta!! Vad roligt att du tycker det! :D

Det där med väskköp är svårt, men magkänslan brukar vara det bästa att gå på, om Chanel känns lite damig och du känner att du har svårt att matcha den, skippa den. Céline är en Top-handle, precis som speedyn, så då kan man bara bära den i handen eller vid armbågen, vilket man i vissa fall kan tycka är opraktiskt med en lite större väska.I alla fall om man ska använda den varje dag till jobbet osv. Balenciagas Giant work kan du bära över axeln samtidigt som skinnet är väldigt lätt, så väskan väger inte så mycket i sig själv (vilket är bra när man släpar med sig massor av saker). Mulberry's Alexa är också himla fin, har bra erfarenhet av båda mina Mulberry's - grym kvalitet!

Men om JAG var du, så skulle jag köra på en Balenciaga Giant Work, just för att den har visat sig vara en sådan klassiker, den är lika trendig nu som när den kom och en riktig statementväska - inte heller lika vanlig som exempelvis Mulberry. Skulle nog satsa på en svart, just för att svart är enklast att hålla snygg längst samt mest allround året runt, en beige/grå blir lätt en sommarväska och kanske fläckig av att man exempelvis stöter i sin lortiga och saltiga bil en januarimorgon på väg till jobbet. Tycker även du ska spana in Proenza Schouler's PS1 i svart med svart hardware - grymt snygg den också och en praktisk vardagsväska!

Hoppas detta hjälpte dig lite i dina funderingar, men jag vet hur svårt det är att välja sitt nästa väskköp! :)



Lycka till! Berätta gärna vad du slog till på! :D



Emma: Hej Emma!! Jag har så dåligt samvete, din fråga ligger här hos mig och väntar på svar, men tiden har bara sprungit iväg för mig! Lovar att åtgärda det snarast och komma med finfina tips till din pojkvän! :)Förlåt att du fått vänta så länge!



Kram!

skriven
#4: Emma

Tack för svar. Förstår att man inte alltid hinner med, det är helt lugnt! Tänkte att frågan kanske "ramlat mellan stolarna" och glömts av, så därför skickade jag den igen. Menade dock inte att stressa dig =) Ser fram emot svaret senare... =)



Kram

skriven

Kommentera inlägget här :