You have it, right?

Vet ni, det är otroligt sällan (eller åtminstone sista åren) som jag känt att det verkligen saknas plagg, skor, väskor i min garderob. Oftast handlar det ju mest om att man är sugen på något nytt, i en annan färg eller annan modell, vårens trend osv. fast man redan har ett eller flera alternativ som skulle kunna funka i garderoben. MEN under veckan hände det, jag saknar verkligen något - på riktigt! (typ varje dag har jag suckat över det) Nu i efterhand förstår jag inte hur jag har kunnat missa en så viktig bas, och jag är säker på att de allra flesta redan har det.

Jag pratar såklart om ankelbootsen, vardagsvänlig klack men som fortfarande ger höjd och snygga ben (check - jag har bruna, beige, cognac, blå, grå, röda...) - i SVART.
J-a-g  h-a-r  i-n-g-a  a-n-k-e-l-b-o-o-t-s  i  S-V-A-R-T - hur är det möjligt?? En så basic sko...nu ska grabben få höra, som alltid tycker jag har 3 varianter av allt - men killar har ju en förmåga att överdriva det mesta också... ;)



Acne Short Pistols är heta varianter som känns tidlösa, lagom höga och har bra kvalitet (älskar mina Pistolstövlar!)

Kommentera inlägget här :