Hidden

Aldrig trodde jag väl att jag skulle finna en kulinarisk pärla pga lathet! Orkade ta två steg utanför hotellet på Grand Central (ja, ni läste rätt, jag bor på centralstationen i det nya som öppnat) och hamnade mitt i en soft italiensk restaurang med öppen planlösning ute i centralhallen som serverade smaker från Italien som jag faktiskt bara upplevt i just Italien! Hemgjort från grunden är melodin och mozzarellan var fantastisk, så även den hemgjorda pastan och hallonpannacottan - men vad som verkligen får mig att gå igång är den perfekta latten! Att latten ska vara lagom varm för att kunna drickas direkt är det inte många baristor i Sverige som verkar veta om - bränner mig alltid och får blåsa i 10 minuter innan det går att dricka. Men idag fick jag den och min mage slog volter! ;) Vad stället heter? Bella Bambina - spana in nästa gång ni väntar på tåget i Oslo.

Höstens gave & interiør-mässa i Lillestrøm drar igång nu på torsdag och jag är som vanligt där som utställare, så för oss började mässan redan idag med montering av monter.
Tänkte bjuda er på lite bilder från mässan och hösttrender i allt från inredning till kläder till smycken under dagarna som kommer - håll utkik! :)

Kommentarer :

#1: Marie

Hej! Har precis börjat läsa din blogg som jag tycker jättemycket om! Du skrev att du jobbar med försäljning. Är det B2B eller också över telefon? Vad är det för produkt eller tjänst som säljs? Har själv jobbar med försäljning och det verkar som det finns mycket pengar att hämta :) Vilket bolag är det du jobbar för?

skriven
#2: Lina

Hej! Har följt din blogg länge nu och det vore skoj om du uppdaterar lite mer ofta :) du är en sån inspiration!!

skriven
#3: Sofia

Ska helt klart spanas in nästa gång jag hamnar i stan!

skriven

Kommentera inlägget här :