I höst

Även om jag inte är speciellt sugen på hösten som sådan (så är det varje år) blir jag alltid sugen på de nya höstkollektionerna och kan inte låta bli att längta efter att få använda den nya kashmirtröjan från Stella McCartney eller den grovstickade från Isabel Marant. Hursomhelst, här har ni några favoriter ur 3.1 Phillip Lim's höstvisning adderat med ett klockarmband från Givenchy (spana in märket på alla läppar - speciellt stövlarna och ankelbootsen med kilklack - lovely!) som med fördel kan användas redan svala sommarkvällar ;)
Skjortan är underbar med svart och vitt sytt samman i ett fram och bakstycke - ni vet som strumpbyxorna - fast bättre. Och vinrött - behöver jag säga mer? Något vinrött ska jag definitivt addera till garderoben i höst, samtidigt som mina vinröda items från förra året (och året innan det!) funkar finfint! :)

Kommentarer :

#1: karin

Snyggt! Själv tänker jag nog haka på "glam-goth"-trenden med mycket svart spets, mörka färger och skinn :)

Svar: Mycket snyggt! :)
Veronica

skriven
#2: Sofia

Jag var lite sugen på den väskan nu när den kom men jag måste klämma lite på den i verkligeheten innan det blir ett beslut =)

skriven

Kommentera inlägget här :