Just nu

Välkomnar mina nya brazilian bikini bottoms från Vitamin A som ska användas på kommande semestrar och bläddrar i nya ELLE medan solen skiner på mig på takterassen.
Startade morgonen med en 1,5 timmes ansiktsbehandling och borttagning med brännare av 3 leverfläckar, superont, men enda sättet att inte få ärr (som man får av att skära bort dem på vårdcentralen).
Eftermiddagen ska spenderas i sällskap av Hollywoodtränaren Jeanette Jenkins som levererade en bonusträning på NTC efter 1500 minuters träning. Yey! Nu är det dags att bränna bort sommarens grillmat, snacks och drinkar! ;)

Kommentarer :

#1: Terés

Babe! Kan du inte skicka lite av den där motivationen till mig? ;-) Puss

Svar: Får ta med mig träningskläderna nästa gång vi ses så får vi köra skiten ur varann ;) puss
Veronica

skriven
#2: Mimmi

Hej!

Vart köpte du bikini trosorna? Jag har letat efter den modellen hela sommaren utan att lyckas hitta de!

Tacksam för svar!

Svar: De finns hos Nelly.se :)
Veronica

skriven
#3: Frida

Hej, vad är det för märke på trosorna? De verkar inte finnas kvar hos nelly :(

skriven

Kommentera inlägget här :