How to: The donut bun











Kommentarer :

#1: JETS

Vad grym du är på att fästa det där sista håret. Så där snyggt blir det minsann aldrig på mig...

skriven
#2: Sofia

Helt klart en av mina favoritfrisyrer! Min har dock en knapp som gör det urenkelt att snurra upp allt hår så det blir inget löst som åste fästas. Himla smart!

skriven
#3: Vivi

Tack! Vad snällt att du tog dig tid att göra detta :)

skriven
#4: Veronica

JETS: Tack! Övning, övning, övning ;)



Sofia: Oj det lät spännande! Skulle vara kul att se hur den fungerar!



Vivi: Självklart! :) Bara kul!

skriven
#5: Sofia

Tyvärr är mitt hår för kort just nu men jag ska se till att visa när det blivit tillräckligt långt. Om jag inte kan låna en väns hår för projektet =)

skriven
#6: Sara

riktigt snyggt är det!!

skriven
#7: Lisa

Åh är det Acne skjortan du har på dig? Älskar färgen :)

skriven
#8: Veronica

Lisa: japp, det är Acne :) färgen är underbar! :)

skriven
#9: Aline

Vilken supertips! Jag lyckades från första gången tack din detaljerad instruktion :-)



Hälsningar,



Aline

skriven

Kommentera inlägget här :