My weekend



Gårdagskvällens partystass;
klackar Louboutin // paljettleggings H&M // mintgrön skjorta Flash // blå clutch Balenciaga // halsring i silver ärvd av mamma.



Iphone 5.0.1 - känns skönt att rensa ur, uppdatera och förbättra.



10 röda rosor from love.



I presenten från RETRO gömde sig den här skjortan till grabben.



Jag önskar mig...



I påsen från Chanel som jag visade er för någon vecka sen gömde sig Bleu de Chanel - till grabben den här gången också - bortskämd blir han ;)
Förövrigt ett riktigt bra Valentine-tips till kärleken!



Träningspasset igår har gett mig en rejäl träningsvärk i stjärt och lår idag. Orkar jag ska jag köra ett till i eftermiddag.
Sofia: Mina easytones är bra! När jag köpte dem var tanken att bara powerwalka i dem och gymma, men allteftersom har jag sprungit och kört step, aerobics osv. i dem och där kan jag säga att de inte är helt perfekta, för det syftet skulle jag ha köpt Runtones. I övrigt är jag supernöjd med dem.



Massage med en gudomligt skön olja som luktar fräscht och spa-igt.

Nu vankas det söndagsmiddag hemma hos mamma och pappa - en bra tradition som får familjen att samlas, trots att vi är splittrade på varsina håll under veckorna. 

Kommentera inlägget här :