No-No

Blev förförd av den fruktiga doften (doftar underbart) på de här tubarna med scrub, MEN, om ni, som jag, vill ha en scrub med många och små korn i och som verkligen ger en ordentlig exfoliering i duschen, är det ingen idé att ni kastar bort era pengar på någon av dessa. Om ni däremot vill ha en krämig duschcreme med några få korn och en fantastisk doft, japp, då kan jag rekommendera dem, men frågar ni mig skulle jag hellre välja Lush Snow Fairy eller någon av de goda och fruktiga duschcremerna från Body Shop, Mango och Strawberry är mina favoriter och earthlovers. :) 



Två riktigt bra scrubs hittar du hos Exuviance och Biotherm.


Har kört skiten ur mig i morse med ett PT-pass, lunchat och nu bär det av för lite (valentine)shopping ;)

Hope you all have a lovely friday!

Kommentera inlägget här :