Sleep well

Bekvämligheter som riktigt bra kuddar är jag bortskämd med på de hotell jag bor på, och vad jag gillar bäst är att de har en supersized kudde bakom den "vanliga" kudden (perfekt som ryggstöd vid läsning och faktiskt är de sköna att sova på också). Äntligen har jag tagit reda på var de kommer ifrån, dessa 70x100cm stora kuddar, och det är norska Høie som tillverkar dem och kallas Hotell Pute. Och eftersom vi är i färd med att uppgradera sovrummet så behövs det lite cozy bed pillows och som tur är, är det ingen kudde som bara kan köpas till hotell, utan går att beställas på deras hemsida (även till Sverige). Perf! Hotellkänsla hemma! Om inte mina hotellnätter vore nog ;) ....but I like it!



Kuddarna hittar ni HÄR




Psst...vissa Clarion Hotell i Sverige säljer dem också.

Kommentera inlägget här :