Keep going

Motivationen med träningen håller i sig (sa ju att bikinin skulle göra susen ;) hehe) och faktiskt börjar det redan ge resultat! Jag orkar mer, bättre flås, kan fullfölja alla övningar hela tidsmomentet och känner mig aningens mer slimmad (vilket inte betyder att det faktiskt syns, men det känns bra!)
Och att jag inte ätit godis/chips/ostbågar (min last!) /kakor/bullar/pizza/hamburgare på en hel månad känns ännu bättre ;)



Idag fick jag en ny reward (alltid kul att nå en högre nivå), och det var känsdistränarens Jeanette Jenkins tuffa kvartsprogram för magen - and I tell you, får man inte en slimmad mage av det passet... Det var supertufft!! Men det är ingen tvekan om att den gör sitt jobb...

Hur går det för er? Hakade ni på och laddade ner appen?


Har ni inte testat än så heter appen NTC och är gratis. Goodie, goodie.


Hoppas ni gillar träningstips också??

Kommentarer :

#1: Terés

Jorå, jag laddade ner appen. Men inte har jag blivit mer slimmad av det, man måste alltså göra övningarna också! ;-) Duktiga du!! Ses på lördag! Puss

skriven
#2: Kristin

Gillar också träningstips. Kollade igenom appen som ett komplement till många av övningarna jag kör på gymmet och fick lite inspiration :)

skriven

Kommentera inlägget här :