What beauty looks like



Startade dagen som vanligt med ett PT-pass hos Erik och nu njuter jag av starten på helgen med att bläddra i nya ELLE, och jag måste säga att jag absolutely LOOOVE the makeup already - sotade toner i pastell och dramatiskt svart och mörkblått, korall och hallonrosa, transparenta läppar, pärlemorskimmer istället för glitter på kindbenen, och där kommer ju min dosa från Chanel väl till pass som jag köpte för ett tag sen, och aquafärger som alltid är en återkommande favorit hos mig.



Läpparna och fransarna hos Louis Vuitton är ju bara så läckert, sött men samtidigt dramatiskt och så perfekt hy med pärlemorskimmer - I like. ♥
Note-to-self: måste ta reda på var glosset kommer ifrån....eller om det är läppstift och gloss....



Louis Vuitton SS 2012 by Pat McGrath.

Kommentarer :

#1: Nettan

Hej. Gillar din blogg skarpt och får en massa bra tips och inspiration. Vill tipsa dig om ett gloss som är väldigt likt make upen på bilden. Dior nya för våren 452. Kram kram

skriven
#2: Veronica

Kristin: tack snälla!! :) och TACK ska du ha! Du kommer med fantastiska tips du också -en guldgruva! ;) och vattnet på ysl mascaran gjorde susen och jag tycker faktiskt att den blev bättre än någonsin! (?)

Kram till dig!

skriven
#3: Veronica

Nettan: tack snälla! Passar perfekt, ska ta en runda på stan idag och spana ;)

Kul att du gillar bloggen! :) och jag älskar tips!! Tack för det! :)

skriven
#4: Marie Johansson

hej undrar vad man kan puderet, Är det från Chanel.

skriven
#5: Veronica

Marie: Japp, det är från Chanel och heter Lumiere Sculptee de Chanel Highlighting Powder. :)

skriven

Kommentera inlägget här :