Scaaaary



Pics from Dovrefjell today.

Det är sådana här bilder som får mig att både frysa och rysa och de få tvångstankar jag har (eller jag kan bara komma på EN just nu) dyker upp. Att sitta och köra över ett öde fjäll i 26 minusgrader med bara P1 som sällskap kan få vem som helst att fundera på en massa konstigheter (glömde jag att nämna ingen täckning på mobilen?). Till exempel att det är bättre att behålla dunjackan i bilen (trots att man kör i åtta timmar) och samtidigt höja värmen, för trots att man halvt om halvt mår illa av värmen så skulle det ju åtminstone ta längre tid innan man frös till is à la Jack Nicholson i The Shining om man skulle köra av vägen och bli fastklämd så man inte kan ta på sig jackan som man hängt av sig... Crazy thoughts I know, but it makes sense, doesn't it? ;)
  
Hursomhelst har jag äntligen checkat in på hotellrummet, blev en sen kväll på kontoret men ville samtidigt hinna med så mycket som möjligt så det blir mindre imorgon :)



Natti!

Kommentarer :

#1: Laila

Men vilken natur! Mäktigt!! (Förstår dock dina tankar - ensam i en bil utan mobiltäckning - hua). MVH Laila

skriven

Kommentera inlägget här :