Make each day count




Svårt att få till bra bilder i badrumsljus på mina nya ögonskuggor från L'Oreal, men här får ni åtminstone en idé :)
Dock skulle jag rekommendera om man vill ha en sotig kvällsmake, att grunda med primer och en vanlig matt ögonskugga i exempelvis svart eller mörkbrunt innan ni applicerar glitterskuggorna, för att ge ett mer täckande och hållbart resultat. Hållbarheten känns okej, 12 timmar enkelt, men 24 timmar pallar den inte i mitt liv i alla fall...;)


Idag går mina tankar till min fina, trofasta vän och katt, Salo, som hastigt lämnade oss igår. Mitt hjärta blöder och finare katt får katthimlen leta efter. Det känns overkligt och jag hoppas fortfarande att du springer och möter mig i dörren när jag kommer hem, lägger dig mitt i tidningen när jag läser och duttar mig i ansiktet. ♥

Kommentarer :

#1: Kristin

Fantastiskt snygg sminkning!!



Åh jag beklagar verkligen din förlust! Husdjur blir ju som en familjemedlem :/ <3

skriven
#2: JETS

Usch vad tråkigt. Beklagar sorgen. :(

skriven
#3: Veronica

Kristin: Tack snälla! :)

Jag är superblödig ;) och husdjur är verkligen familjemedlemmar - annars är man nog inte djurvän.



Jets: Tack :) även fast man vet att dagen kommer att komma är man aldrig föreberedd :(

skriven
#4: Kat

Åhh,beklagar.. Är själv rädd för när den dagen kommer. Blev han gammal? Hemskt är det, det gör så ont sånt där,ens bästa vän.

skriven

Kommentera inlägget här :