All that's left

...of my Hermès bracelet...



Upptäckte att mitt clic armband börjat flaga i palladiumpläteringen i en skarv på undersidan för några veckor sen - efter bara 6-7 månader! :( Jag har aldrig duschat med det och jag har använt det bara ett par gånger i veckan (på helgen). Så jag passade på att gå in med det till Hermèsbutiken i Oslo i lördags och visst var de hjälpsamma, men lagningstiden beräknades till 3 månader!! Och det finns inga garantier för att Hermès täcker kostnaden för att laga det trots att det väldigt tydligt är ett produktionsfel, det är bara att hålla tummarna...
Dåligt av Hermès, ett superexklusivt märke men med riktigt dålig garantiservice... Man betalar 427 Euro för en kvalitetsvara och visar det sig inte vara det, ja så borde det ersättas med ett nytt - enkelt! Or?
Dessutom är det trist att vara utan det så länge...

Kommentarer :

#1: JETS

Usch vad tråkigt! Och dåligt! För det låter ju verkligen som att det är ett produktionsfel.. Hoppas det löser sig och att du slipper betala!

skriven
#2: Sofia

Riktigt trist! Håller tummarna att det löser sig smidigt.

skriven
#3: Elisa

Vad irriterande! jag funderar att köpa en sådan armband själv, men nu blev jag tveksam till deras kvalité :(

skriven
#4: Veronica

JETS, Sofia, Elisa: Ja jag hoppas verkligen det! Och Elisa; exakt så kände jag med...hade tänkt att köpa ett till i en annan färg men när det krånglade så, ja då får det vänta tills allt löst sig...

skriven

Kommentera inlägget här :