Some gift shopping



Idag hann jag med lite shopping i Trondheim, och jag måste säga att utbudet faktiskt är relativt bra!
Två butiker ni måste besöka om ni är i Trondheim är RETRO (finns även i Bergen och på flera andra ställen också) som har en bra herr och damavdelning med märken som T by AW & Alexander Wang, Stella McCartney, Acne, Woolrich, Filippa K, Tiger, UGG, Whyred, Hope, Amanda Christensen m.fl. och den andra är Cosmo som har märken som Mulberry, Marc by Marc Jacobs, D&G, 7 for all mankind, Helmut Lang, James Perse, Busnel, Juicy couture mfl.

Paketet ovan kommer från RETRO och är en torsdagsöverraskning ;)

Imorgon bär det av härifrån och ner till Oslo igen, 8 timmars körning non-stop väntar - puh! Väl nere blir det kontor/lagerjobb och så ska jag bita ihop under en vaxningstimme för att sen syrapensla ansiktet och avsluta med den ultimata lyxen - guldmask. Wiie! I'm so worth it! ;)

Mina behandlingar gör jag HÄR (för er som undrat det!)

Kommentarer :

#1: Elisa

Kul med info om Tronheim :) Fick precise ett jobberbjudandet därifrån. Tills förra vecka visste jag inte ens var staden låg, nu vet jag t.o.m. allt om shoppingen där :)

skriven
#2: Veronica

Elisa: Oj vad spännande! :) Ja det är en mysig stad och många trevliga människor. :)

skriven

Kommentera inlägget här :