Update



Just nu ligger mina röda sulor väl långt borta, istället är det slitna Converse och blåjeans som gäller - arbetsdagarna är 12+ timmar och innan veckan är slut ska jag ha hunnit upp till Trondheim och tillbaka - puh! Men jag klagar inte, det är ju därför jag har möjligheten att lyxa mig med röda sulor. ;)
Och på fredag ska jag pusta ut med en 90-minuters dunderskön facial - YES! Perfekt start på helgen, som förövrigt ska spenderas tittande på inredning, en sängram, snygga fåtöljer och en ottoman (älskar ju Mies van der Rohe) står på listan. :)

Kommentarer :

#1: EMMA

Tänker du på Barcelona-chair? Den ska jag ha i sovrummet när huset är klart :) Den är såååå snygg!

skriven
#2: Anna J

Hej! Som ny läsare undrade jag bara vad det är du arbetar med? :)

skriven
#3: Ulrika

Måste fråga vart du går och gör dina ansiktsbehandlingar?

skriven
#4: Laila

Usch, avundas dig inte alla timmar i bil, men självklart trivs du med det du gör. Vacker natur dock i Norge. MVH Laila

skriven

Kommentera inlägget här :