It's winter and it's green




YSL La Laque 43

Äntligen fick jag tag i YSLs lack Wintergreen! Jag har letat överallt känns det som, på Tax Free och även i Dubai(på både Bloomingdales och Saks), men igår norpade jag mig ett på Steen & Strøm i Oslo!
Har helt förälskat mig i färgen!♥ Grönblå med ett fint skimmer.
(Budget: Mavalas lack Racing Green är i princip i samma färg, dock utan skimmer)

Hade för övrigt en superbra dag i övrigt (minus en sak som jag berättar om sen)!
Hittade massor av fint till brorsans lägenhet! Många snygga lampor i alla former och en Poul Volther Corona fåtölj med fotpall ska få flytta in. Allra coolast blir det trådlösa tangentbordet i bambu med tillhörande mus, till min hightech-bro, som faktiskt matchar soffbordet istället för det svarta tangentbordet à la datanörd som ligger där idag (eftersom allt styrs via det....tydligen) Ska försöka fota det vid nästa besök, så ni får se vilken snygg inredningsdetalj det blir! Det verkligen smälter in i soffbordet i ek.

Vi avslutade shoppingrundan med en sen lunch på ORO Bar - god mat (åt dagens fisk) och schyst inredning!

Nu ska jag hoppa in i duschen, svida om för söndagsmiddag och köpa en knippe tulpaner :)

Kommentera inlägget här :