Hunting?

 
Semstern går mot sitt slut för de allra flesta av oss, och även om den gör det och sommarvädret inte varit det bästa, kanske ni har en härlig utlandsresa (som jag) att se fram emot i höst? :)
Höst/Vintertid tycker jag alltid att det är svårt att få tag i snygga bikinis för oss soltörstande svenskar som smiter iväg så fort vi kan när det närmar sig höstlov, jullov, sportlov eller påsklov, (och man vill ju såklart ha en ny bikini ;) hehe) och vi får ofta förlita oss på Victoria's Secret, men nu har jag hittat den HÄR webshopen som ett alternativ! De skickar till Sverige och har massor av fina bikinis året runt - spana in! Och sen att de har vad jag tycker Victoria's Secret saknar - brazilian bottoms med scrunch. Jag älskar det med min Luli Fama bikini och asset blir ett killer ass direkt ;P
 
 
Jag gillar speciellt dem med spetskant.

Kommentarer :

#1: karin

Snygga!

skriven

Kommentera inlägget här :