Today's Pic(k)'s

 
Min näst sista semesterdag bjuder på sol - yey! :) Efter min vanliga joggingrunda i morse (eller PW, brukar varva lite) låg jag och spände knytnävarna i nästan 2 timmar på thaimassage - så ONT men samtidigt så mycket skönare efteråt! Mina stela axlar fick sig en rejäl omgång! Efter det blev det en sen lunch i solen på uteserveringen i hamnen, en liten prommis i parken på det och avslutningsvis våfflor och kaffe - inte illa för en måndag ;)
 
// Ballerinas Lanvin // Jeans Levi's // Blommig topp Sisters Point // Solglasögon Gucci // Väska Céline //

Kommentarer :

#1: Sofia

En sån massage hade jag verkligen behövt efter en tuff seglingsvecka!

skriven
#2: karin

snygg som alltid! :)

skriven
#3: karin

Ja verkligen.. Ja, tyvärr är det ju superdyrt. Kanske går att hitta vintage? :)

skriven
#4: lisa

så snygg outfit :)

skriven

Kommentera inlägget här :