Beauty spree

Efter att badrumshyllan ekade ganska tom med allt vad heter nagelvård, deo och eyeliners, tog jag en tur förbi Kicks och kom hem med lite allt möjligt ;) Lite nytt och några favoriter!
 
 
- Bas- och topplack från Seche - inget kladd och lacket torkar snabbare än snabbast och ger en snygg glansig finish.
- Flytande Eyeliner från Lancôme (Artliner) - ny i sminkväskan.
- I.d Bare Minerals Illuminating Mineral Veil - ny, men precis lagomt skimrig, kan jämföras med MUS Highlighting Powder. Applicera på kindben, nästipp, nyckelben och axlar.
- Eyeliner-penna från Clinique (quick-liner for eyes intense) - favorit som inte behöver vässas, ger en rejäl svärta och håller riktigt bra även i värme, att den är superenkel att få snygg är ytterligare ett plus!
- Nagellacksremover från Depend - numera kör jag inget annat än Dip-modellen - såå smidigt och enkelt!
- Nagellack från OPI, ett nytt i favoritfärgen Strawberry Margarita (absoluta sommarfärgen för mig!) och ett beige/guldskimrigt i färgen Sand in my suit - neutralt men attans så snyggt!
- Nagelfilar.
- Deo - Rexona gör de bästa. 48h och ultra dry.
- Efter att en kompis tipsade mig under helgen (Tack E!) om BlowPro's produkter var jag tvungen att testa! :) Slog till på en stylingcreme som påföres i vått hår som skapar volym, slätar ut friss och gör håret enklare att föna och torktiden (som är crucial för mig) reduceras.  
- Fuktighetsmask Heavenly Hydration (som man även kan sova med) från No7 boostar med C-och E-vitaminer.
 

Kommentarer :

#1: karin

Lancômes Artliner är den bästa! :)

skriven
#2: karin

Lancômes Artliner är den bästa! :)

skriven
#3: Kristin

Jag testade också Seche vites överlack sist mitt tog slut. Jag kör annars på Malalas Quick finnish. Jag är faktiskt inte helt övertygad om att Seches var så mycket bättre. Torktiden är ingen skillnad på och Seche känns inte som ett vanligt överlack utan mer som lågon anna typ av lack :) Är frekvent läsare av sminkbloggar och där hyllades Seche till skyarna. Tror faktiskt jag tänker prova Malvalas igen när denna är slut för att jämföra.

Vad sugen jag blev att testa blowpro nu! Är det värmeskydd i stylingcremen? Just nu släpar jag nämligen runt på både kräm och värmeskydd, känns lite maxat antal förpackningar när det bara gäller en snabb föning :)

skriven
#4: Annika Soulcityguide

Det är så härligt när man shoppar loss i skönhetsbutiken!
Hoppas allt bra med dig:) Kram

skriven

Kommentera inlägget här :