Dagarna två

 
Hello!! :)
 
Har ni haft en bra midsommarhelg? Min har firats som sig bör i dagarna två ;) Traditionell midsommarfest tillsammans med vänner i fredags och igår med ett superroligt 30-års firande! Yey! :)
 
Nu är jag fullproppad med sötsaker (läs: tårta, sliskiga drinkar, godis etc.) efter helgen och ska köra en rejäl detox veckan som kommer - no sugar what so ever. Däremot ska ni få mina recept på sötsaker denna veckan, så att ni kan testa godaste macaronsen eller min passionsfruktscheesecake ;)
Ett par nya Converse har landat i postlådan - stars bars - is all I'm saying, skitsnygga! Och outfits is coming up tillsammans med bilder från mitt firande på midsommar! :)
 
Ikväll blir det lugna gatan med fotbollsmatch (England - Italien) tillsammans med någon god (och nyttig!) mat! Men först en löprunda.
 
 

Kommentarer :

#1: w

Yay! Vad kul med recept :) Även om man själv också borde fundera på detox.

skriven

Kommentera inlägget här :