Lightweight

Godmorgon raringar!

Precis vaknat och ska bege mig ut i spåret en runda eller två innan det vankas lunchdate!  Måste börja semestern hurtigt, right? ;)

I takt med att jag börjat springa mer och mer, skulle jag verkligen behöva uppdatera mina träningskläders funktionalitet - typ en sweatshirthoodie är inget vidare om det regnar och transporterar inte bort fukt utan man blir kall och våt efter en längre tur (även om det är himla skönt annars). Nä, en slimmad funktionsjacka skulle sitta på sin plats och denna från Craft tycker jag är både snygg och verkar ha alla bra fickor and that stuff för hörlurar, nyckeln hem och lite annat.

Vad har ni på er när ni tränar? Några grymma tips? Mitt tips till er är H&M (men det visste ni väl redan? Hehe).Tillräckligt bra för en amatör som mig ;p och till fantastiska priser så att man kan köpa en i alla färger vilket gör det hela much more fun! ;)

99:- Löjligt billigt om ni frågar mig - mina linnen har dessutom hållt bra i tvätten, hållt formen och färgen är densamma.

Kommentarer :

#1: EMMA

Jag kör Nike från topp till tå :) Snabbtorkande material, bra passform och bra kvalitet. Dessutom gör Nike utan tvekan de bästa löparskorna. Jag springer 1,5 - 2 mil i veckan och behöver bra skor :)

Svar: Ja Nike's Free Run har jag också kollat på! Och provat - inte helt säker på om jag gillar "sock"varianten men kanske är guld att springa i! :) Annars finns ju de mer stabila varianterna i samma märke med "vanlig" snörning - hmmm ;) Nike gör grymma sporttoppar så de kör jag på idag - ska spana in ett par löpartights också :)
Veronica

skriven

Kommentera inlägget här :