Nytt i troslådan



Att vara kritisk mot sin egen troslåda och fylla på med nytt med jämna mellanrum är jätteviktigt. Sen kan man kalla mig tråkig eller bara smart som enbart kör Hanky Panky's - men jag tycker de är snygga, välsittande, sexiga, funkar lika bra till vardags, håller miljarder gånger i tvätten typ - OCH man har aldrig några fultrosor! ;)
Dessa fick följa med hem idag och läsningen under ska jag roa mig med ikväll - såå skönt med en lugn hemmakväll, inte varit mycket av det senaste tiden!

Hoppas ni också har en superfredag, oavsett om ni slår klackarna i taket eller om ni som jag sippar på ett glas vitt, läser en bra tidning och smaskar vaniljkesella med passionsfrukt och jordgubbar - yummie! :)

Kommentarer :

#1: Karin

Tycker också om dem supermycket, särskilt de som inte är i stringvarianten utan som en hotpant.

skriven
#2: Sofia

De är både snygga och som du skriver, håller bra!

skriven
#3: Maja

Vilka härliga färger! :-)

skriven
#4: lisa

så tjusiga och vilka läckra färger :)

skriven
#5: kristin

inspirerande! Ska också ta mig en rejäl rensning imorgon. Hårda tag är det som gäller :)

skriven

Kommentera inlägget här :