Snygga sommarben

Tråkigt nog stannade inte sommarvärmen kvar, men passa på att förbereda badrumshyllan med glow-produkter för snyggaste spirorna innan den dyker upp igen! Mitt förråd fylls på med gamla favoriter som jag VET gör jobbet och en nykomling som jag testade senast vi var ute och som skrevs upp på köp-listan right away!

Jag gillar vad Nuxe & Body Shop's brons & shimmeroljor gör för inte bara mina ben utan axlar, decolletage, kinder eller rygg.

Behöver jag dölja lite extra, som t ex ojämnheter, rodnader, blåmärken eller annat förlitar jag mig till Per-fékt som gör benen såå snygga och jämna, nästan som med strumpbyxor på! Välj mellan matt eller skimmer.
Mitt nya tillskott kommer från Gló Minerals och gör benen bronsigt skimriga, samtidigt som den täcker en aning.

Nu är jag redo för sommaren! :)

Kommentarer :

#1: Sofia

Nuxe-oljan ska införskaffas så snart sol och värme vill visa sig igen!

skriven
#2: karin

Säger som Sofia, Nuxeoljan måste införskaffas!

skriven
#3: JETS

Per-fékt låter spännande!

skriven
#4: Ni

skriven
#5: Mimmi

Var köper man de i Stockholm/Sverige?

skriven
#6: Veronica

Mimmi: Nuxe & per-fékt hittar du bl.a på eleven.se Nuxe finner du även på kicks och liknande - NK. Bronze Goddes kommer från Body Shop och Glo Minerals brukar säljas hos hudterapeuter. :)

skriven

Kommentera inlägget här :