Today's Pic(k)'s



Idag har jag föreberett massor inför imorgon då det vankas kalas - för ingen mindre än mig ;) Just nu håller jag på med sista finishen på morgondagens tårta som får bli en passionsfruktscheesecake (nyttigare än vanlig med fullkornsdigestive och mestadels kesella 1%  istället för grädde/creme fraiche/Philadelphia och som sötning använde jag Stevia - har redan provsmakat smeten och den blev delicious! Hihi, can't wait until tomorrow!)



Nu tror jag det får bli en liten kvällsprommis i skogen och sen får vi se om partyklackarna åker på! Och i så fall är jag lat och byter ut flatsen mot heels och väskan mot en clutch och resten får vara intakt! :)

// Flats Lanvin // Pants Lindex // Shirt BikBok // Necklace GinaTricot // Bag Chanel // Bracelets Hermès, Cubus, Efva Attling // Leather jacket C-Girl //

Kommentarer :

#1: Y

Recept på tårtan :)

Svar: Coming up! :D
Veronica

skriven

Kommentera inlägget här :